Klantenservice
Retourneren
Retourtermijn
Het kan natuurlijk voorkomen dat uw bestelling niet geheel naar wens is. Daarom kunnen de artikelen van uw bestelling altijd geretourneerd worden. Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na de ontvangst- of afhaaldatum van de bestelling. Als uw aankopen niet aan uw verwachtingen voldoen, kunt u binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling de koop ontbinden door het ongebruikte artikel (voorzien van alle labels en het prijskaartje) te retourneren. Het is uiteraard wel toegestaan om de kleding eerst te passen.
Gratis retourneren in een van onze winkels:
U kunt bij elk filiaal uw webshop bestelling retourneren, ongeacht de wijze van verzending.
-Vul het retourformulier dat bij ieder origineel pakket is ingesloten volledig in.
-Kijk hier voor de dichtstbijzijnde winkel.
-Neem uw artikel(en) met het ingevulde retourformulier mee naar de winkel.
-U betaalt in dit geval geen retourkosten en ontvangt in de winkel direct contant uw geld terug (i.v.m. de Covid-19 maatregelen ontvangt u het bedrag dat u van ons tegoed heeft terug op de rekening waarmee u heeft betaald).
Retourneren via PostNL:
Woont u niet in de buurt van een van onze winkels? U kunt uw artikel(en) retourneren naar schijvensmode.nl via een PostNL-punt bij u in de buurt.
- Vul het retourfomulier dat bij ieder origineel pakket is ingesloten volledig in.
- Plak de voorgedrukte adressticker op de originele doos en sluit het ingevulde retourformulier in.
- Lever het pakket in bij uw dichtstbijzijnde PostNL servicepunt.
- U ontvangt direct een afgiftebewijs van PostNL met een Track & Trace-code. Bewaar dit afgiftebewijs goed.
- Zodra de bestelling retour is ontvangen, wordt dit per e-mail bevestigd.
Let op: voor het retourneren via PostNL vragen wij een bijdrage in de retourkosten. U kunt uw pakket zonder betaling afgeven bij een PostNL punt door het artikel naar ons antwoordnummer te verzenden. Een gedeelte van de gemaakte retourkosten halen wij af van het bedrag dat u van ons tegoed heeft, dit bedraagt €4,95.
Retouradres:
Schijvens mode
Antwoordnummer 10584
5460 WB Veghel
Retourneren vanuit België/Duitsland:
Voor retourneren vanuit België en Duitsland kunt u gebruik maken van het volgende retouradres (u gebruikt dus niet de meegeleverde retoursticker):
Retouradres vanuit België/Duitsland:
Schijvens mode
Industrieweg 19
5492 NG Sint-Oedenrode
The Netherlands
-Vul het retourformulier dat bij ieder origineel pakket is ingesloten volledig in.
-Plaats bovenstaand retouradres 'retouradres vanuit België/Duitsland' over uw huidige adressticker op de verzendzak of doos.
-Lever het pakket in bij uw dichtstbijzijnde postkantoor. Let op: dit is op eigen kosten.
-U ontvangt een afgiftebewijs met verzendcode. Bewaar dit afgiftebewijs goed.
-Zodra de bestelling retour is ontvangen wordt dit per e-mail bevestigd.
Let op: retourneren vanuit het buitenland is op eigen kosten, de gemaakte verzendkosten worden niet vergoed.
Financiele verwerking van retouren:
U ontvangt het bedrag dat u van ons tegoed heeft op de volgende manier terug, afhankelijk van de gebruikte betaalwijze:
Creditcard: het aankoopbedrag wordt automatisch teruggestort op de betreffende rekening.
iDeal: het aankoopbedrag wordt automatisch teruggestort op de betreffende rekening.
Mistercash Bancontact: het aankoopbedrag wordt automatisch teruggestort op de betreffende rekening.
Giropay: het aankoopbedrag wordt automatisch teruggestort op de betreffende rekening.
Fashioncheque: het aankoopbedrag ontvangt u terug in de vorm van een kortingscode, deze is te besteden in de Schijvens mode webshop.
Zodra is bevestigd dat uw retour binnen de daarvoor gestelde termijn geretourneerd is en de artikelen in goede staat verkeren, zullen wij het bedrag dat u van ons tegoed heeft binnen 2 werkdagen terugstorten. Als u alle artikelen van een order retourneert, ontvangt u de eventueel betaalde verzendkosten van ons terug. Afhankelijk van de verwerkingstijd bij de verschillende banken ziet u het retour gestorte bedrag binnen enkele dagen op uw rekening staan. Financiele transacties en/of refunds kunnen alleen worden behandeld mits de goederen werkelijk binnen de eerder genoemde voorwaarden retour gestuurd en door ons ontvangen zijn.