Klantenservice
Bestellen
Online bestellen bij Schijvens mode is eenvoudig en kan 24 uur per dag, 7 dagen in de week.
Ga naar het artikel en selecteer de gewenste kleur en maat. Door middel van de groene knop 'Plaats in Shoppingbag' plaatst u het geselecteerde artikel in uw shoppingbag.
U kunt kiezen om hierna verder te winkelen of de bestelling af te ronden. De bestelling rondt u af door de gegevens in het overzicht van het winkelmandje te controleren en desgewenst nog te wijzigen.
Indien u een kortingscode heeft klikt u op 'Heeft u een kortingscode?' en vult vervolgens de code en klikt vervolgens op de rode knop 'invoeren'.
Wanneer de bestelling compleet is drukt u op 'bestellen'. Om de bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen onder 'Nieuw bij Schijvens mode'.
Heeft u eerder al online besteld bij Schijvens mode? Vul dan uw e-mailadres en eerder aangemaakte wachtwoord in, onder 'Bestaande klant bij Schijvens mode'.
Selecteer de gewenste betaalwijze en geef aan of u uw bestelling thuis of eventueel op een ander adres wilt laten bezorgen door PostNL. Ook kunt u ervoor kiezen om de bestelling gratis te laten bezorgen in een van onze winkels. Rondt vervolgens uw bestelling af.
Nadat uw betaling is afgerond komt u op een bevestigingspagina en ontvangt u een bevestiging van uw bestelling per e-mail.
Wanneer u een artikel op uw verlanglijst heeft geplaatst is dit artikel niet voor u gereserveerd. U bent pas verzekerd van een artikel zodra de betaling is afgerond.