• Gratis verzending vanaf € 50,00
  • Gratis ophalen en retourneren in een van onze winkels
  • Gratis ruilen
  • Niet goed, geld terug

Klantenservice

Bestelling annuleren/wijzigen

Bestelling annuleren/wijzigen
Wij bieden u de mogelijkheid een bestelling kosteloos te annuleren of te wijzigen, zolang wij u nog geen verzendbevestiging hebben gestuurd. Aangezien wij op dit moment nog geen verzend- en/of retourkosten hebben gemaakt, zullen wij deze ook niet doorbelasten. Afhankelijk van de verwerkingstijd bij de verschillende banken ziet u het eventueel retour gestorte bedrag binnen enkele dagen op uw rekening staan.

 

Op het moment dat wij u een verzendbevestiging hebben gestuurd, wil dit zeggen dat wij uw bestelling hebben overgedragen aan onze vervoerspartner PostNL. Vanaf dat moment kunt u uw order desgewenst annuleren door onze instructies voor het retourneren van artikelen te volgen. Verzend- en/of retourkosten worden dan volgens de regels voor het retourneren van artikelen verrekend.

Financiele transacties en/of refunds kunnen enkel worden geaccepteerd als wij een retour gestuurd artikel fysiek hebben ontvangen of een bestelling nog niet is overgedragen aan onze vervoerspartner PostNL.

 

Schijvens Mode maakt gebruik van cookies om uw ervaring en onze diensten te verbeteren. Met de cookies analyseren wij hoe onze website wordt gebruikt. Door gebruik te blijven maken van onze website geeft u toestemming met het gebruik van deze cookies. Meer weten? Bekijk onze privacy- en cookieverklaring.